viernes, 9 de noviembre de 2007

Unha estatua que ten no seu interior algo dun Eumés.

O outro día non poiden resistir o impulso de inmortalizar e gastarlle así unha broma a un amigo, o novo emprazamento que se lle deu desde que foi retirada da Praza de España.
Estou a falar da estatua equestre de Franco, estatua que ten o seu novo emprazamento dentro do cuartel de infantería nunha esquina do patio principal.
Cando lles amosei estas imaxes a estes amigos, un deles ante o meu asombro, me sinalou a pata traseira dereita do cabalo e me dixo ¡Aquí dentro hai algo dun Eumés!.Como comprenderedes a pregunta seguinte que fixen foi que de que se trataba e que tiña que tiña que ver, respostándome que se trataba de un xogo de chaves que se lle caiu dentro do molde cando a estaban a fundir, de ahí que me decía o de que ¡A pata traseira dereita do cabalo de Franco ten algo dun Eumés!.

0 comentarios: